Skador...

Hej allaaa ! ♥
Jag kom nyss hem från träningen, där jag mådde skitilla och var tvungen att rusa ut för att kanske spy upp dagens mat. TACK OCH LOV så fick maten stanna kvar i magen! Dagen har varit jätterolig. Den började med skolan, den tråkiga delen av dagen. och sedan åkte jag tillsammans med karim, lucas och katti till heron city där vi köpte bullar och burn (energidryck). och det kan jag säga. remind me to never buy burn again,,, EVER!
Så hyper man blir. gjorde en hel del konstiga saker.
Nu är jag i alla fall hemma, och jag kollade nyss igenom mina bilder.
ett ganska tydligt mönster uppenbarades.
Skador. Otur. Jag tar BILD på alla mina skador. har aldrig tänkt på det !
Låter som jag är värsta sadisten nu.... haha.
Här kommer några innebandyskador
Puss Och Kram! ♥


tycker inte ni att det är lite vrickad att ha en samling av bilder där man har skador? ibland skrämmer jag nästan mig själv lite. På denna bilder hade jag fått en rejäl smäll mot kinden. stöööörsta blåmärket.


så kan det gå när man blir tacklad in i sargen och får en smäll på revbenet... helt blått var det !
Ignore magen. haha.


Blåmärke på benet. från en match. hårdaste skottet någonsin. JAG LOVAR!


Slag på smalbenet. huden slogs upp och det blödde som bara den. ett snyggt blåmärke lämnade det också. Najs.


Blev tacklad, rullade några varv på plan och lyckades dessutom få bränmärke/skorpa på armbågen.

är ni som jag? skadar er heeela tiden. Klumpiga med skador konstant?



Kommentarer
Postat av: alex :)

ojoj shit asså :O jag skadar mig ibland tror jag :)

stackars lilla becca <3333

2009-03-11 @ 23:39:05
Postat av: AH

Kan man få msn? :)

2009-03-12 @ 18:59:47
Postat av: Läskig Gammal Man

Battle scars, fuck yeah!

2009-03-12 @ 22:29:21
Postat av: yasse

asså jag spelar också innebandy jag har fått värre skador en det där!!!

<3333333 det såg ut som om det gorde väldigt ont !!!! XD

2010-05-19 @ 09:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0