På tal om hårfärg...

Hej allihopa!  ♥
Idag var jag i skolan och hade nationella. sjäälvklart lyckades jag glömma att ställa klockan så att jag kom 20 minuter sent till nationella provet i engelska. hur lyckas man? ett så viktigt prov. det gick helt okej, och jag hann det jag behövde i alla fall.
efter skolan åkte jag, imran, carro och katti till heron city för att jag och katti skulle klippa oss.
Det blev väl... okej. jag menar, det blev ingen direkt skillnad, men luggen blev lite kortare och topparna blev klippta.
Helt okej.
Efter det köpte jag, katti och carro hårfärg och drog hem till katti också färgade. Mitt fick bli mörkbrunt igen.
Efter det åkte jag hem och drog på resturang med familjen.
Som många kanske inte vet är jag egentligen mörkblond, men jag har färgat håret brunt i flera år nu, det passar mej bättre. men frågan är.....

BLONDE vs BRUNETTE.... vem vinner ?
här är några bilder på kändisar som färgar håret mellan blont och brunt.
Vad tycker ni ?



Misha Barton är en väldigt söt tjej, och ni känner säkert igen henne från gamla serien O.C.
Jag tycker hon bär upp båda färgerna väldigt bra, men jag föredrar den bruna. hon ser mycket mer fräsh och sofistikerad ut med det bruna håret.


-vinnare: BRUNETTE!



Scarlet Johansson. well... jag föredrar utan tvekan det blonda. hon ser riktigt ... gammal ut i det bruna. hon ser ju inte direkt dålig ut i det heller - men den blonda ger henne en mer ungdomlig look.

-vinnare: BLONDE!


Herregud. Cameron diaz. finns det någon bild cameron diaz ser sur ut på?
det FANNS inte, men nu finns det. det blonda svallet gör att hon ser glad och sprudlande ut.
det bruna gör henne gammal och hon ser inte lika vild och ungdomlig ut som hon gör i sin blonda, fina hårfärg.


-vinnare: BLONDE!


Christina aguilera
. här har ni en tjej som kan bära upp vilken hårfärg som helst. kleta bajsbrun eller spygrön i hennes hår och hon skulle ändå se grym ut. hennes svarta hår ger henne en mer rockig look, samtidigt som den blonda får henne att se mer stilren ut....

-vinnare: OAVGJORT!

resultaten blev faktiskt att blond tog hem priset. kanske färgade jag helt fel färg?

Puss och Kram ! ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag håller med dig på alla utom den med Christina Aguilera, jag tycker att brunett/svart (?) vinner ;)

2009-03-14 @ 02:12:26
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

fin blogg♥

2009-03-14 @ 07:19:10
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: linda

tack gumman (; älskar dej mera! <33333333

2009-03-14 @ 18:00:02
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Betty Svensson

Hejsan! Händer i veckan? :)

2009-03-17 @ 10:58:37
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: camilla

fin blogg

2009-04-25 @ 22:42:03
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: maddi

hej, fin blogg! :)

det pågår en frågestund hos mig just nu, så om du har lust så släng gärna in en fråga om exakt vad som helst. Du får också en länkning för varje fråga/kommentar du kommenterar (:

Puss på dig!

2011-01-07 @ 18:46:18
URL: http://meemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0