11 år av minnen...

Hej allihopa ♥, Fick lust att skriva ett inlägg om en väldigt speciell person...
i 11 år har vi känt varandra. 11 år av motgångar, medgångar, bråk, och framförallt minnen! Jag vill bara påminna Caroline om hur mycket hon betyder för mig och att hon alltid kommer vara min bästa vän, no matter what!
Hon har alltid funnits här, och jag kommer alltid finnas där för henne!
Här kommer några bilder från våra 11 år tillsammans....
Älskar dig bästa vän ♥

 


   
Jag vet... det finns en del hemsk-hemska bilder här... men det bjuder vi på ! :)

Ni andra som läser... Hur länge har vi känt varandra ?


Kommentarer
Postat av: daniel anderssond

så söt du är becka:) bilderna är inte hemska;)

vi har kännt varann mindre än ett år:) men hoppas de blir längre och att vi träffas snart:)

2009-03-09 @ 22:43:37
URL: http://danneandersson.webblogg.se/
Postat av: carrooe

Becca du är min allra bästa vän och kommer alltid vara de, du betyder så mkt! Du finns alltid där för mej och stöttar <3 du får mej alltid att skratta oavsett hur svårt allting är <3 I 11 år nu..och fler kommer det bli! Älskar dej me bästa vän <3<3<3

2009-03-09 @ 22:53:24
URL: http://caolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0