Trött på dig...

Samtidigt som man känner stark lycka över att ha kommit närmare en person, känner man otrolig saknad över någon man förlorat. Så känner jag i just detta ögonblick. Varför skiter du i mig? Har jag gjort nåt fel?
Du som nyligen lyckats ta dig in i mitt hjärta betyder så enormt mycket och jag hoppas du stannar där.
Varför ska det vara så. när du hittar någon, försvinner en annan ?

Livet kan vara hårt ibland, mer så är det...

Dagen idag har varit förvirrande på många sätt.
Han träffa flera personer jag inte riktigt vet vad hur jag känner för. Vilken nivå i mitt hjärta de ligger på.
Jag är trött på dom där andra, de jag inte vill eller kan nämna. de som åter och återigen sviker och lämnar personerna de utgett sig för att älska och bry sig om vad som än händer.
Idag händer det. Idag tar jag ett steg framåt och skiter i de som skiter i mig.
Adjö till er, för ni har inte längra någon plats i mitt liv, och tyck inte synd om mig, jag har råd att förlora er.

Ska försöka hinna med ännu ett inlägg innan jag går och sover, annars hörs vi imorrn :)
Puss Och Kram...


"You And Me"


Kommentarer
Postat av: VIctor

usch, de verkar som en massa hat:O

2009-02-01 @ 00:32:50
Postat av: daniel andersson

HAHA fan heller att jag kommer i tid;) vad är det försöka duger^^ köss:F

2009-02-01 @ 11:26:48
URL: http://danneandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0