Valentines..

Hej på er! Det har varit jättemycket strul med bloggen, så jag har inte kunnat uppdatera på ett tag. Men nu är jag tillbaka igen i alla fall :)
Idag har jag varit i skolan och hemma hos katti och mumsat på pannkakor hennes mamma stått och slavat med att göra till oss. Vi såg på Shrek den tredje, och det kan jag säga, SE DEN FILMEN! herregud, pannkakorna bara flög ut ur munnen samtidigt som man skrattar så man får träningsvärk i magen. Dessutom vill jag säga att jag är trött på människor som försöker få folk till saker som man inte vill. Stå för dina egna val och dra inte ner andra. som tur är, är jag ingen människa som faller för grupptryck.
Jag Kör min grej och min grej only...
Som jag sa till bäste vän idag "Anpassa dig aldrig till någon, låt de anpassa sig efter dig" - Bra motto ?
Jodå, I helgen är det alla hjärtans dag. Ska vara med Katti, Karre, Lucas och Anders. De komemr hit så ska vi ta det lite lungt bara. Sedan i helgen blir det match mot huddinge. Uppdaterar om det senare...

-Vad ska ni allihopa göra på alla hjärtans dag ?
Har ni någon älskling att spendera den med eller kör ni solo ? ;)


Puss Och Kram !




Kommentarer
Postat av: lina

2009-02-12 @ 21:15:03
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: lina

jag kör solo :( <33

2009-02-12 @ 21:15:14
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Jojjo

jag kanske ska på filmkväll..! :D <33

2009-02-12 @ 21:38:23
Postat av: daniel andersson

kanske blir solo:( men men skit samma överlever ju kanske;) fan vad bloggen har strulat sönder:O damp man får^^ bästa mottot på länge beckis;) bästisar 4 ever:D kyss<3

2009-02-12 @ 21:42:40
URL: http://danneandersson.webblogg.se/
Postat av: Läskig Gammal Man

Letar upp ensamma små barn som jag kan leka med.



Det vanliga alltså.

2009-02-12 @ 21:49:10
Postat av: alex

kör solo :(

2009-02-12 @ 22:00:53
Postat av: Imran

solo och glad :D:P

2009-02-13 @ 12:23:11
Postat av: sofia

här borta så blir det solo riiiiip

<33

2009-02-14 @ 17:58:27
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0