Vadå tjock?

`




Sen när blev man tjock när man såg ut som bilden ovan?
det är sjuukt att folk anser att jessica simpson blivit tjock, gigantisk, fet, bara för att hon lagt på sig några extra kilon.
DET KALLAS KURVOR!
Ni som inte har det. det är ni som ska oroa er. kurvor är snyggt och kvinnligt, så varför ska vi dölja dom och banta ner oss till size zero? Är det så vi vill se ut. raka och inga kurvor. som killar. Jag tycker det är starkt av jessica simpson att stå för sin nya vikt och jag håller helt och emd hållet hennes lillasyster ashlee simpson - "leave her alone, everybody has their own shape and form". Skulle det inte se tråkigt ut om alla var pinnsmala?
Jag tycker det. Ät, njut av livet och bry dig inte om vad andra tycker!

-Puss Och Kram-

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Det ser inte ut som henne! Men jag håller med dig! :) <3

2009-02-03 @ 18:42:48
Postat av: daniel andersson

håller med dig becka!:D<3

2009-02-03 @ 21:35:54
URL: http://danneandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0