Paint...

Hej på er alla! Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och fick reda på att det största projektet vi kommer ha, som håller på i 14 veckor framåt och som i princip avgör vårt betyg... att där ska vi ha en handledare. Och nejnej, inte vilken handledare som helst.
Den ALLA fruktar, den alla ville undvika.
Fredag den 13... Herregud, Jag kom hem levande i alla fall.
Ikväll blir det till att städa innan folket kommer på besök imorgon...
Dessutom har jag slutat äta godis nu, så jag kommer sitta och vältra mig i sorg hela kvällen över att jag inte har något godis att stoppa i käften.

Jag tänkte på en sak idag medans jag satt i skolans datarum...
Paint kan vara underhållande, och minst sagt kan resultaten bli... sjukt. Jag har ett exempel som jag lägger in här nedanför. 
♥ Puss På Er, Ha det bäst! ♥
Och.. Happy Valentines ;)

FÖRE:



EFTER:
¸


Vad tycks ? hahaha :)


Kommentarer
Postat av: lina

hih okej då ska jag kolla där på bikini :D <3

hihi aa jag ska kolla på dom tröjorna :D

tack så mycket att du tkr dem är roliga (a)

2009-02-13 @ 15:08:00
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: alex

haha efter bilden va ju faktiskt skit söt xD<3333

2009-02-13 @ 15:09:56
Postat av: Jultomten

Jag svär paint on crack xD

2009-02-13 @ 15:13:42
Postat av: marre :D

haha gud vaa sööt<3

2009-02-13 @ 16:12:57
Postat av: Jojjo

Hihih, snyggt jöh! :D

2009-02-13 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0