Twister, Twister!

Jag vet hur det låter. Och det är sant. jag har blivit besatt, beroende av twister. är det inte det roligaste man kan göra!?
Idag var jag, carro och imran hemma hos katti och vi körde twister all day long.
Det kan jag säga. Vi var i ställningar ingen människa borde vara.
På alla hjärtans dag kommer anders, lucas, katti och karim hem till mig och vi ska även då köra twister :)
Kommer bli grymt kul!
Här har ni några bilder från twister, och de grymt konstiga och omänskliga ställningarna.
Förresten... Nationella gick inge vidare...

Hur gick det för er andra 93:or?

Puss Och Kram!


Jag och Imran intrasslade i varandra...

Jag... I onaturlig ställning. (varning, prova aldrig hemma) haha :)

Jag och imran kämpar med att hålla oss uppe...

Korsade ben. det var ben över heela spelplan at all times.

Jag och Imran... No comments...

Men självklart... Måste man ramla någon gång ;)


Kommentarer
Postat av: daniel andersson

ställningar ingen människa borde vara:S porr^^

går ju misstolka:D HAHA

ni ser ut o ha kul ijlf:D

2009-02-05 @ 18:59:50
URL: http://danneandersson.webblogg.se/
Postat av: Imraaaaaaaan

Hahaha:D:D det var grymt kul!!!! kommer alltid att minnas :D:D:D.... förresten man får mycket träningsvärk efteråt :S:S men det var det ändå värt!! :D hihi / love from anusssssss ;)

2009-02-05 @ 19:02:44
Postat av: Victor Jakobsson

tänk vad vissa kan ha kul:)

2009-02-05 @ 19:43:52
Postat av: carroooe

HAHA sjuktkul vi hade asså xD

älskar dej mitt lilla freak <333

2009-02-05 @ 19:57:33
URL: http://caolin.blogg.se/
Postat av: Ollie Fischör

Riiiiiiiiiiight... :>

2009-02-05 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0