Söndag, igen...

Varför?, varför går helgen hela tiden så snabbt. varför kommer måndag om och om igen! Ibland önskar jag att man vände på allt. hade skola på helgdagarna (två dagar) och hade helg resten. Hade inte det varit heaven?
Jag har också ett litet speciellt meddelande...
Till min Bästa kompis.
Du blev sviken av henne. Skit i henne. Du hittar någon bättre. den bästa.
Du kommer hitta den perfekta tjejen, och hon ska förtjäna dig!
Move on, hon förtjänar inte din tid !
Bästa vän Daniel, jag kommer alltid finnas där för dig, :)

Godnatt allihopa, Sov sötast <3

Kommentarer
Postat av: daniel andersson

men becka då:O borde vara förbjudet att vara så underbar<3 kyss på dig finns här för dig också:) alltid! vad som än händer

2009-02-01 @ 22:05:22
URL: http://danneandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0