Plugg, Plugg...

Hej allihopa! ♥
Jag sitter nu och kollar på greys anathomy, Katti gick nyss härifrån efter att vi vart i hallunda, köpt massa godis, och kommit hit och kollat på madagaskar 2. världens roligaste film. ni som inte sett den... se den! :)
Idag hade jag ett NO prov med en massa onödig...kunskap, som jag ändå aldrig kommer ha nytta av i livet.
Fick frågorna två dagar innan idag, och jag hade då alltså bara två dagar på mig att lära mig frågorna.
Hur gick det?
Jorå, Helt okej. sätt igårkväll och vrålpluggade tills jag somnade i en hög i sängen.
Provet är i alla fall över, imorgon är det bara seminariumet kvar, sen är denna vecka över och det är dags för sportlov.
så himla skönt! det behöver jag nu.
På sportlovet-tisdag blir det iväg till en kurs inför övningskörning, eftersom 3 april närmar sig, alltså min födelsedag, och tiden är inne för mig att börja övningsköra och sätta mig bakom ratten. så för din egen skull.
håll dig inomhus!
när jag kommer ut på vägarna är ingen säker. haha.
Nu ska jag i alla fall plugga lite inför imorgon, sista dagen innan helgen, lovet, och lugn och ro.
Puss Och Kram! ♥


No:n, fysik, tyngdkraft, friktion. så många ord jag redan nu glömt vad de ens innebär...


Idag körde jag på den sööta tunikan med döskalle från gina tricot :)

Kommentarer
Postat av: daniel anderssond

Fett snygg:D passar i den:)

2009-02-19 @ 19:07:55
URL: http://danneandersson.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Alla har bara massa prov nu, jag med..

2009-02-19 @ 19:33:48
URL: http://lillanlilly.blogg.se/
Postat av: fia

svar: tack :D!!

2009-02-20 @ 16:35:33
URL: http://fia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0