Onödigt men ändå så roligt!

"hahahahahah" kan jag bara säga. Jag kollade igenom internet och kom till en sida som sålde onödiga saker.
Och det kan jag säga. Onödiga saker var precis vad det var, men ändå är det ju så kul! Hittade en hel del roliga saker jag inte skulle tacka nej till. Men jag kan inte hjälpa att tänka. Vem kommer på detta sjuka uppfinningar?
En människa utan liv.
tack och lov att det finns såna som göra livet lite roligare för oss andra. :)
Sakerna är förresten från:
http://www.roligaprylar.se
Finns en hel del mer där, gå in och ta en titt. Här kommer några av de sjuka sakerna jag uppmärksammade på sidan....
Puss Och Kram!


Tydligen duger inte längre bara vatten när man ska duscha längre. Nu vill man ha vatten som skiftar färg vilket betyder att man kan duscha i totalt mörker. Onödigt, men jag kan inte förneka att en del av mig vill ha den....

Miniräknare. Varför inte drömma dig bort och tänka att du sitter med choklad i handen istället för att sitta med en miniräknare och räkna tråkig matte?

Vilken människa har kommit på detta? När man skjuter korken av champangen flyger den meter. Men någon därute tog sig tid att tänka på den stackars korken som får en så hård landning. Därör finns nu denna champagne-kork-fallskärmen... Jisses...

Du som är sådär galen i kött. Här är någonting för dig! tandtråd. inte vanlig tandtråd, nejnej, tandtråd med baconsmak, kanske skulle man få lust att stå och köra tandtråden genom tänderna hela kvällen lång?
Beroendeframkallande?


Kommentarer
Postat av: alex

haha galna grejer xD<33

2009-02-05 @ 22:34:55
Postat av: daniel andersson

vart finns den^^? vilken affär(A)?

2009-02-06 @ 15:04:33
URL: http://danneandersson.webblogg.se/
Postat av: matilda

Haha jag vet inte vilken affär tyvärr :)

2009-02-06 @ 16:29:58
Postat av: imran

hahah onödiga men de gör vardagen lite roligare

2009-02-06 @ 17:26:37
Postat av: Jultomten

Abooow jag vill ha den där champange fallskärm grejen jag svär xD och den där dusch färg makasaken >.< Men bacon och choklad grejjen finns i lagerhouse så de va inte lika kul och se >.<

2009-02-06 @ 17:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0