Karma...

Nationella proven. varför? varför ska skolverket skicka ut prov som gör alla elever nervösa och fulla av ångest? Förberedelserna är så enormt stora och tar en sån tid att när man väl kommer hit (dagen innan provet) har det byggts upp till en så stor sak att man inte vet vad man ska ta sig till!

2 timmar och 40 minuter. Den tiden ska jag spendera i ett kvavt, litet, unket, tråkigt klassrum. 2 timmar och 40 minuter ska jag låta pennan åka över pappret. skrivkramp kommer uppstå. det loovar jag. Jag kan inte direkt påstå att jag är nrvös, ska bli skönt att bli av med det. Då är 2/3 avklarade. Endast 1 more 2 go. Sen är svenskan klart. men sen är det ju självklart en hel massa andra ämnen också.
Puuh, det tar aldrig slut. när skolan väl är slut kommer man till gymnasiet. Nytt plugg. Nya läxor. Blääää.
Jag ska i alla fall ladda upp inför imorrn med att köpa en läsk och kilo med godis till de timmar vi måste sitta stilla.
det hjälper i alla fall , godis hjälper alltid :)

När jag pratade med min lärare för ett tag sedan om just nationella sa han:
" man måste skriva upp sig på en lapp när man ska gå på toa"
Jag kontrade med:
"skojjar du? tror de man typ gömmer facit på toan eller?"
Läraren:
"ett år fick de inte gå på toa under tiden av provet, jag tror det var en tjej som kissade på sig"
Jag:
"........Kom det mycke?"

VEM FRÅGAR NÅT SÅNT!?
Toop Notch, Becca-style :)
Puss Och Godnatt på er <3


Jag och Imran i skolan :)

Kommentarer
Postat av: daniel andersson

du kommer klara det becka! jag vt du är bäst:)<3 sov sött

2009-02-04 @ 23:11:33
URL: http://danielandersson.webblogg.se/
Postat av: Jultomten

"tjej som kissade på dig" cp kissade hon på dig eller?? xD I dont thiiink so!

2009-02-05 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0