Kärlek till er alla :)

♥ Hej allihopa ! Alla hjärtans dag har tagit sin början och jag känner mig glad idag :)
Håller på att fixa mig nu inför att gå till hallunda och möta folket, och sedan återvända hem till mig och leka TWISTER! haha!
Jag fick en liten alla hjärtans dag present idag av mamma. Ett übersött örngott, och en hel massa godis, jag som precis har slutat. men jag får väl tvinga i mig. hahaha, det blir nog inget problem.
De små söta gubbarna som jag gjorde om i Paint något inlägg ner...
Har jag börjat rita själv. Här kommer en bild på en utav dom :)
Ha en bra alla ♥-ns dag. Puss Och Kram !
Kärlek till er alla !


Här har ni det supersöta örngottet som jag redan trätt över min kudde :)

 
 Den första säger " I miss you" och de andra små figurerna tänker " I will never let you go" samtidigt som de håller varandra i handen. aaawwww,

vilken tycker ni bäst om ? :)

Kommentarer
Postat av: alex

tyckte om båda bilderna, du ritar ju skit bra ju ;)

älskar dig<33333

2009-02-14 @ 13:39:06
Postat av: sofia

gud va fina , båda två !

i love you <3

2009-02-14 @ 17:46:29
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: sofia

gud va fina , båda två !

i love you <3

2009-02-14 @ 17:47:03
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta bilder, ha en bra alla hjärtans dag:)

älskar dig<333

2009-02-14 @ 19:06:56
Postat av: daniel andersson

den andra;) i will never let you go bästis

2009-02-15 @ 01:49:30
URL: http://danielandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0