I have died and gone to heaven...

Hej allihopa! ♥
frisk och kry är jag nu och redo för ännu ett inlägg!
Jag surfade runt lite på internet och kollade runt efter kläder. Rätt som det var befann jag mig på Nelly.se. Herregud, jag trodde jag hade dött och kommit till himmeln. klänningarna. Jag skulle kunna göra en hel del för att få ta på mig en av de klänningarna. De var dessutom inte alltför dyra som jag hade trott. Men om ni nångång letar efter en klänning och inte direkt har något pris att gå efter ska ni absolut trycka in de magiska bokstäverna på tangentbordet som tar dig dit du hittar allt du letar efter!
Här kommer några klänningar jag hittade på Nelly och blev störtförälskad i...
Vilken är din favorit av de 5 skönheterna?

Puss Och Kram! ♥

    
♥ Georgeos! ♥


Kommentarer
Postat av: alex

fan jag vill ha alla klänningarna ju :O<3

2009-02-17 @ 22:11:28
Postat av: sanna

jag tycker nog den rosa längst upp till höger;) men alla var superfina! puss<333

2009-02-18 @ 09:08:12
Postat av: Lovisa

Tack Becca för din kommentar! Vilken söt blogg du har. Klänningarna är underbara. Nelly.se is the best! hadet så bra!

2009-02-18 @ 11:48:54
URL: http://ljonassondagher.blogspot.com
Postat av: becca

Det var du som kollade min blogg (((:

tack för kommentaren :), du har också jätte fin blogg ! :D

2009-02-18 @ 15:09:52
URL: http://honvetinget.blogg.se/
Postat av: daniel anderssond

skit snyggt:D men du e snyggare än tjejerna på bilderna:D du borde vara på dom bilderna istället

2009-02-19 @ 19:09:14
URL: http://danneandersson.webblogg.se/
Postat av: sessan

Den första klänningen var ju ursöt =)

2009-03-12 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0