*Host, Host*

Hej på er friska människor! Jag har gått och blivit sjuk. Dessutom har jag valt helt fel vecka att dra på mig halsont och huvudvärk. Ett seminarium och tre prov ska utföras under veckan. Kanske därför jag blivit sjuk. Av stressen? Eftersom jag är dålig missar jag även träningen, vilket aldrig är roligt...
Well, Well, Jag skriver senare när huvudet går på högvarv och inte sover, som det gör just nu.
♥ Puss Och Kram, hoppas i alla fall att ni mår bra! ♥



Jag glömde... Nu är mina gymnasieval gjorda. Det blev fyra stycken tillslut. Tumba-media förstahandsval, sen media ända ner till trean, där
Sam-juridik lyckades ta sig in på listan som fjärdehandsvalet? Det verkar spännande tycker jag, men förhoppningsvis kommer jag in på mitt förstahandsval.

Vad ska ni andra gå för linje? eller om ni redan är gymnasielever, vilken linje går ni? ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

krya på dig gumman !



SV : jaa , lite fin text var det allt :)

ääälskar dig <3

2009-02-16 @ 15:10:34
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: imran

samsam:)

2009-02-16 @ 15:24:06
Postat av: daniel andersson

inte bli sjuk:( går bräckegymnasiet fordon/transport i göteborg:D

2009-02-16 @ 22:43:40
URL: http://danielandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0