Det är pinsamt...

...vad jag är dålig på datorer egentligen! Jag har suttit i en timma och försökt skapa en personlig och fin header med bilder och hela baletten. Funkade det? Halvt. Visst gjorde jag en egen header och har lyckats få in den på bloggen, men var det en sån header jag ville ha? svar: Nej. Den ser så...dyster ut, får snacka med någon som kan designa bloggar om hjälp. Känns skönt att ha en header som bara jag har i alla fall, lite sådär egen, personlig ni vet :)
Jaja, en ny design kommer såfort jag hittar någon som kan mycket om det. någon som är motsatsen till mig alltså. :)

♥ Puss Och Kram på er fina läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: daniel andersson

du får testa dig fram och läsa på olika forum så lär du dig design och koder.



fett söt bild föresten:D<33

2009-02-16 @ 22:42:06
URL: http://danielandersson.webblogg.se/
Postat av: matilda

söt bild becca:)

2009-02-17 @ 09:21:50
URL: http://bollochtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0