Bubbleroom

Godmorgon! Jag vet att klockan närmar sig två, men jag vaknade nyss, och två är inte mer än morgon för såna som jag, såna som slösar halva dan till att sova. men hur ska man ta sig ur sängen när man ligger där med sina 5 kuddar och det varma, varma duntäcket. det funkar bara inte! Jag var inne på internet igår och letade efter kläder att skicka efter....
Hittade en hel del, det mesta fanns på Bubblerooms hemsida.
Det är BILLIGT, och de har stort urval av massa fina kläder.
Http://Bubbleroom.com


Är inte den grymt söt?
Den ska jag i alla fall ha, och sen lite underkläder och ett par kortbyxor till sommaren.
Idag har jag inte någonting inplanerat, men det blir väl till att sitta hemma och kanske för ovanans skull ta en titt i skolböckerna. På tisdag går stapeln för nationella proven i svenska. Hoppas allt går bra...
Jag är hungrig som attan, så nu ska jag gå ner och ta mig en liten bruch. Men innan jag går, undrar jag en sak...

Vad brukar ni göra på helgerna ?
Svara på den frågan i kommentarerna :)
Puss Och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett söt klänning! :D

2009-02-01 @ 17:14:36
Postat av: matilda

Umgås och göra sånt man inte hinner i veckan!:)

2009-02-01 @ 18:19:46
URL: http://bollochtroll.blogg.se/
Postat av: Läskig Gammal Man

Fin fin klänning.



Jag sitter framför datorn och törar.

2009-02-01 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0